Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  KENT HAMMER on Sat Apr 09, 2011 1:28 pm

First topic message reminder :

Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

As Dynasty Warriors is now 10 years old and to celebrate the launch of the awesome new Dynasty Warriors 7 game this week, I have some awesome prizes for a lucky few.

I have in my hands some extremely limited addition Dynasty Warriors items that have never been available to purchase and have never been part of a pre-order.

If you win this comp, you will be part of a VERY elite few, unless you happen to be KOEI staff of course Wink

Right in order to win the first prize, you will need to be GSA's ultimate dynasty warrior.

Basically whoever has the largest gamerscore over all the 360's Dynasty Warriors games wins.
Comp closes next Saturday 16th April, so you have a week to whore it up abit.

Here is something for everyone though, 4 wallpapers celebrating the 10th birthday-

http://upload.koei.co.uk/download/dw_10_anniversary.zip

The Gundam and Samurai series are NOT included in this comp, its purely about 10 years of DW.


Last edited by Kent hammer on Mon Apr 11, 2011 12:21 pm; edited 1 time in total

_________________


avatar
KENT HAMMER
Site Owner & Admin
Site Owner & Admin

XBOX Gamertag : KENT HAMMER
Number of posts : 13806
Age : 41
Registration date : 2009-01-05
TGD Reputation : 578
TGD Elite Member Points : 23205

http://www.TheGamesDen.com

Back to top Go down


Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  gambler6464 on Mon Apr 11, 2011 5:49 pm

Scabby McGash wrote:Still gonna whore it up, i haz the DW bug again lol

if you got the dw bug you might want to check out bladestorm; the hundred year war its made by the same people and even has some of the same armour/weapons from dynasty warriors 5 and 6 .its a very different game from dw for starters its england ver france and much more tactical but still worth a rent

gambler6464
Becoming Addicted
Becoming Addicted

Number of posts : 1026
Registration date : 2010-09-07

Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  KENT HAMMER on Mon Apr 11, 2011 8:33 pm

ruffriddimz wrote:no gundam..god damn

what about orochi dude?

ruff

Orochi is in as it has the warriors in it.
Very Happy

_________________


avatar
KENT HAMMER
Site Owner & Admin
Site Owner & Admin

XBOX Gamertag : KENT HAMMER
Number of posts : 13806
Age : 41
Registration date : 2009-01-05
TGD Reputation : 578
TGD Elite Member Points : 23205

http://www.TheGamesDen.com

Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  stubbymite on Tue Apr 12, 2011 10:16 am

i have an awesome score on these games Rolling Eyes

I think i have around 30g over them all Laughing
avatar
stubbymite
TGD ADDICT
TGD ADDICT

XBOX Gamertag : StubbyMite
Number of posts : 4309
Age : 33
Location : Sunny Oldham
Registration date : 2010-05-21
TGD Reputation : 90
TGD Elite Member Points : 7664

Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  ruffriddimz on Tue Apr 12, 2011 12:33 pm

without gundam im about 3200 ish so i dont think i have a chance now..i vote we change the rules until i win.. Laughing

ruff
avatar
ruffriddimz
unaddicted
unaddicted

XBOX Gamertag : ruffriddimz
Number of posts : 424
Age : 46
Location : Northants
Registration date : 2009-01-30
TGD Reputation : 27
TGD Elite Member Points : 3704

Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  KENT HAMMER on Tue Apr 12, 2011 12:37 pm

Everyone who really tries to win this, will do...........

But if you don't play any DW games all week long, then someone else will pip you Wink

_________________


avatar
KENT HAMMER
Site Owner & Admin
Site Owner & Admin

XBOX Gamertag : KENT HAMMER
Number of posts : 13806
Age : 41
Registration date : 2009-01-05
TGD Reputation : 578
TGD Elite Member Points : 23205

http://www.TheGamesDen.com

Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  Guest on Tue Apr 12, 2011 4:07 pm

Rawwwww!!
Will update my scores tonight, got a couple more off of Strikeforce and number 7 last night, and it's Gears boost sesh tonight.. so here's your chance ruff lol

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  Guest on Thu Apr 14, 2011 8:51 am

Scabby McGash wrote:Dynasty Warriors5 Empires: 980gs
Dynasty Warriors 6: 830gs
Warriors Orochi: 870gs
Dynasty Warriors6 Empires: 420gs
Warriors Orochi2: 390gs
Dynasty Warriors Strikeforce: 240gs
Dynasty Warriors 7: 130

Like i said i ain't played the Gundam part of the series.. may just have to, to whore some more cheebles at some point

Updated Strikeforce score, and added DW7 Smile cmon Ruff!! lol

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  minkey_monkey on Thu Apr 14, 2011 9:55 am

stubbymite wrote:i have an awesome score on these games Rolling Eyes

I think i have around 30g over them all Laughing

lol I beath you... just with an awesome score of 40g on WARRIORS OROCHI 2... one acheivement... and I'm pretty sure I only got that because my mate was playing coop with me lol

_________________





Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven  "Duct tape is like the force. It has a light side and a dark side, and it holds the universe together." Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

avatar
minkey_monkey
Games Den Moderator
Games Den Moderator

XBOX Gamertag : Minkey M0nkey
Number of posts : 8092
Age : 32
Location : Nottingham
Registration date : 2009-05-12
TGD Reputation : 204
TGD Elite Member Points : 11801

Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  Guest on Thu Apr 14, 2011 10:16 am

I haz 870 on Oroooooooooooooochi 1

Thats it

I cant remember why I never finished that game either lol

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  ruffriddimz on Thu Apr 14, 2011 12:38 pm

Scabby McGash wrote:
Scabby McGash wrote:Dynasty Warriors5 Empires: 980gs
Dynasty Warriors 6: 830gs
Warriors Orochi: 870gs
Dynasty Warriors6 Empires: 420gs
Warriors Orochi2: 390gs
Dynasty Warriors Strikeforce: 240gs
Dynasty Warriors 7: 130

Like i said i ain't played the Gundam part of the series.. may just have to, to whore some more cheebles at some point

Updated Strikeforce score, and added DW7 Smile cmon Ruff!! lol

dude, i woulda tried to get more score on the older games but i lost all my gamer saves and i definitly aint starting them again.done a couple of points on dynasty warrior 7 now but have to admit im just enjoying playing it...it reminds me why i like this series so much

great comp kent

ruff
avatar
ruffriddimz
unaddicted
unaddicted

XBOX Gamertag : ruffriddimz
Number of posts : 424
Age : 46
Location : Northants
Registration date : 2009-01-30
TGD Reputation : 27
TGD Elite Member Points : 3704

Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  Guest on Thu Apr 14, 2011 2:29 pm

I know what you mean about the lost game saves, as i deleted mine ages ago thinking i had done with them, only to pick up the orochi one again and starting again.. didn't get as far into it as last time but i have kept the save this time lol
What level is your online character on Strikeforce..? I ask as if we are near-ish to each other then we could get a few games on if you were interested.. the invitation is an open one. I'm up for playing it anytime. I think i'm around a level 15.. ish tho im guessing your much higher lol

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  ruffriddimz on Thu Apr 14, 2011 8:30 pm

Scabby McGash wrote:I know what you mean about the lost game saves, as i deleted mine ages ago thinking i had done with them, only to pick up the orochi one again and starting again.. didn't get as far into it as last time but i have kept the save this time lol
What level is your online character on Strikeforce..? I ask as if we are near-ish to each other then we could get a few games on if you were interested.. the invitation is an open one. I'm up for playing it anytime. I think i'm around a level 15.. ish tho im guessing your much higher lol

dude my gamesave got lost on all games including strike force so i gotta start over again.
would definitly game online with you on it though i sent you a fr yesterday.

ruff
avatar
ruffriddimz
unaddicted
unaddicted

XBOX Gamertag : ruffriddimz
Number of posts : 424
Age : 46
Location : Northants
Registration date : 2009-01-30
TGD Reputation : 27
TGD Elite Member Points : 3704

Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  ruffriddimz on Sat Apr 16, 2011 10:33 pm

has this finished now?
..i managed to get 300 out of dynasty warriors 7
still cant catch scabby though Evil or Very Mad (wish i knew about this earlier!!)

what an excellent game it has filled a good gap while i hold off playing the more easy games for the comp.

think i got about 3500ish in the end


ruff
avatar
ruffriddimz
unaddicted
unaddicted

XBOX Gamertag : ruffriddimz
Number of posts : 424
Age : 46
Location : Northants
Registration date : 2009-01-30
TGD Reputation : 27
TGD Elite Member Points : 3704

Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  KENT HAMMER on Sun Apr 17, 2011 12:25 am

this comp has now ended

thanks for playing dynasty warriors games this week guys!

can everyone now post their final totals up so I can announce the winner Very Happy

_________________


avatar
KENT HAMMER
Site Owner & Admin
Site Owner & Admin

XBOX Gamertag : KENT HAMMER
Number of posts : 13806
Age : 41
Registration date : 2009-01-05
TGD Reputation : 578
TGD Elite Member Points : 23205

http://www.TheGamesDen.com

Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  Colne Crusader on Sun Apr 17, 2011 12:27 am

My grand total across all games is: 00,000.00!!

What was the consolation prize again?? Surprised
avatar
Colne Crusader
Games Den Moderator
Games Den Moderator

XBOX Gamertag : Colne Crusader
Number of posts : 6886
Age : 41
Location : Lancashire
Registration date : 2010-04-21
TGD Reputation : 158
TGD Elite Member Points : 10972

Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  ruffriddimz on Sun Apr 17, 2011 9:04 am

3530

ruff
avatar
ruffriddimz
unaddicted
unaddicted

XBOX Gamertag : ruffriddimz
Number of posts : 424
Age : 46
Location : Northants
Registration date : 2009-01-30
TGD Reputation : 27
TGD Elite Member Points : 3704

Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  Guest on Sun Apr 17, 2011 11:48 am

Dynasty Warriors5 Empires: 980gs
Dynasty Warriors 6: 830gs
Warriors Orochi: 870gs
Dynasty Warriors6 Empires: 420gs
Warriors Orochi2: 390gs
Dynasty Warriors Strikeforce: 240gs
Dynasty Warriors 7: 170gs

For a grand total of 3,900? Not good with maths

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  KENT HAMMER on Sun Apr 17, 2011 5:14 pm

Thanks for taking part guys

Scabby is the GSA WARRIOR WINNER!!!!!!!!!!!!!

cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers

An Honorable mention goes to Ruff as runner up.

I will post you your 10th anniverasry branded prize soon Scabby Very Happy


_________________


avatar
KENT HAMMER
Site Owner & Admin
Site Owner & Admin

XBOX Gamertag : KENT HAMMER
Number of posts : 13806
Age : 41
Registration date : 2009-01-05
TGD Reputation : 578
TGD Elite Member Points : 23205

http://www.TheGamesDen.com

Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  Guest on Sun Apr 17, 2011 5:39 pm

Indeed well done ruff, good gain on DW7 bud
Was a great comp Kent, just hope if there's another that i'm good at that game too lol

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  Colne Crusader on Sun Apr 17, 2011 6:58 pm

Congratulations Scabby!! bounce bounce
avatar
Colne Crusader
Games Den Moderator
Games Den Moderator

XBOX Gamertag : Colne Crusader
Number of posts : 6886
Age : 41
Location : Lancashire
Registration date : 2010-04-21
TGD Reputation : 158
TGD Elite Member Points : 10972

Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  Tenlo on Sun Apr 17, 2011 7:40 pm

Congrats scabby nice gaming!
avatar
Tenlo
TGD ADDICT
TGD ADDICT

XBOX Gamertag : Tenlo
Number of posts : 4824
Age : 36
Location : Southend, Essex
Registration date : 2011-02-03
TGD Reputation : 187
TGD Elite Member Points : 9542

Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  Leigh36295 on Sun Apr 17, 2011 9:08 pm

Congrats scabby. Post a pic of the prize when you get it Wink
avatar
Leigh36295
TGD ADDICT
TGD ADDICT

XBOX Gamertag : Leigh36295
Number of posts : 3988
Age : 29
Location : Littlehampton
Registration date : 2009-10-23
TGD Reputation : 198
TGD Elite Member Points : 7727

Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  stubbymite on Sun Apr 17, 2011 9:58 pm

well done scabby not jealous much! Rolling Eyes

remember try harder next time stubby
avatar
stubbymite
TGD ADDICT
TGD ADDICT

XBOX Gamertag : StubbyMite
Number of posts : 4309
Age : 33
Location : Sunny Oldham
Registration date : 2010-05-21
TGD Reputation : 90
TGD Elite Member Points : 7664

Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  ruffriddimz on Sun Apr 17, 2011 11:03 pm

BOOOOOOOOOOO!!!!(shit did i say that out loud)

if i just had more time...or they included gundam....or samurai warriors...or....i aint a bad loser!!

well done dude you deserve it- you gotta do a lot of gaming to get cheevies out of those games so respect

KENT that was a great comp,cheers

ruff
avatar
ruffriddimz
unaddicted
unaddicted

XBOX Gamertag : ruffriddimz
Number of posts : 424
Age : 46
Location : Northants
Registration date : 2009-01-30
TGD Reputation : 27
TGD Elite Member Points : 3704

Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  KENT HAMMER on Sun Apr 17, 2011 11:31 pm

If I manage to snaffle anymore Koei goodies I will send one to you Ruff as I know you love the games like me and scabby do Very Happy

_________________


avatar
KENT HAMMER
Site Owner & Admin
Site Owner & Admin

XBOX Gamertag : KENT HAMMER
Number of posts : 13806
Age : 41
Registration date : 2009-01-05
TGD Reputation : 578
TGD Elite Member Points : 23205

http://www.TheGamesDen.com

Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  Guest on Mon Apr 18, 2011 10:44 am

I will indeed be posting a pic of it, i am interested in what it is too lol
Spanks for the thanks everyone, tho i enjoyed playing the games so it wasn't much really Razz lol Wink

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Dynasty Warriors 10th Birthday Competition

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum